Tuesday, January 10, 2017

 ес л и        е  ще   ос т а  л и   с  ь  в е р  у ю щ и е  л  ю д и   т о  п омо  л  и т е  с ь з а ме ня
     д о м   раб о т н и   ц  а  н  евы н  ос и  т      в е д р о 
я     с ел  и                   п о л о в  и н а в  е      д  р а  вы ш л а   в о   н  н  а   ле  с  т н и    ц у 
 р х орошочтоне ра  з б  ил  голов у 


    е сл  ит ь т  акое  п оня ти е  г р уппиров ка ич чис   ле н нос т ь  ч  ис  л е н н  о ст ь     с к о п л е  н  ие  н а  1    н  а пр а   в  л е    и  е     е     
 я 
  э  т о з  ам  е   т  н  о 

                                                                                                                  про  т ив н и  к  мо  ж ет    ув и  д е т ьчтос  р  а  з   ны хб аз             
   б  ер  у т люд ей
  ну жны с ек р  ет ны  е                                                              с п о со бы  н а  к о пл ени я    г р у пп и  рв  ки  и   и  вы  йт  е  и  по й т  и в  перд  
 сн акопле ни м    в    м е ст е с хода 
 и л и  с о ср  е   д  о  т о  ч и т  ьс я  по          о д   н  о м у  (  м а  ле  н   ь к  и  м и  г р  у п па  ми   ) 
                                                                           в     м ес т  е                                   у д  а  р  а
            не  л ьзя  н а  к  а п  л и в а  т  ь си  лы и делит ь  группироки 
    н адо     м  е н ят ь  способын  акоплен ия и  б а  з ысо с р  ед о т оч е ни  я  -  конц ен т раци и

No comments: