Friday, October 21, 2016

                                                       
                                     х  а  р  р  и с  н а     д  о  п е  ч а  т  а ю   о п  с  т еп  ен  но
 с ег   о д  н  я  в  ы  д  е р   ж  к и   и  з в о в  с и   -б о л  ез н и м о ч  еп о   л о в ы х о р г а  о  ыв    и н ем е ц  ко г о  с  п е ц       иа л и ст а
  п  ер в о  д м не  ел а л и   я   не       у в ер е         в   н е м

                  э т о ув ы   э р            з ауц
                                                                         
   п о  ч к а
                                а д с о р б ен т            о рг ани з м а ка и  пе чен ь

                        - е д ас ор о ж н о
 т аб л ет ки п о с л е а  н ал и за мо ч и
          т ал ет ки  над о меня т ь   р азз             в  д  е н ь -   э т  о л у    ш  е

 п  о  тм у  ч т  о               о н и    ух уд  ша  ю т  п р о  гн  о з р а  з  в и  ия  б о  л ез  н и
                          пс  и х  ч е е с ки ет а б л ет к и    а  д  о    
                      у б  р а т ь              п о  -в о з  м  о  ж   о  т и   и   и  у  м ен ьш и  ь
  е щ е  е д  а    -  г м  о   н е  л ь  зя   р  ак
                         
 а и хд е л а  ют
  ни  т  р а т   ы    и н  и  р и  т  ы  н   е  с ме р  я ют ся   а  зна ч ит иэ  т п ло  х о
  м о  о ко с аль м о н е лла  
                                м я с  о  п  а р а  з  и т  ы 
  (   т  а л ь  м ан  ) 
                
                                                                       
                                                        
 

No comments: