Friday, October 21, 2016

в о вс и

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                            п  р т о п  л а з  м а
                                     в о   м о ж н о  л  и у в и  д е т  ь      у  ве л ич е н н у ю  п р о т о п л а   зм у в  п о ч ке и  л и ж е  э то м ы де л а ем  анл и за м и  моч и  кро в и   и п р о ч             о ро  п  ер а  ц  ии
   жэ э т о т а  кж е ф ункц  ия    п  е  ч ен и   и др у г и х ор г ан  о в
 
         п р о т  о п л а з ма  ( гр у б а я  )
 з е   рн ис т а я
 в ов с   и
                                                                         
н  уж  о с н       я т ь   б ол ь но    вр аз в и т и    д аж  е т руп            
 и  о б м е р я т ь            д  л и н у                                                                  п о ч к и  у у м ер   ш е  о
    в  а  н а т о м и ч  ес  ко м  т  е а т р е
  ( р о  с   с  и  я  )
                               е  в р  е я  м  в с  р    ы  т и  е  з  а  п р е щ   а  т е    за оен  Б -г  а п о л   уч е  ный о т М  о и с  ея
зн ач и т  с   ер   д  ц а е м  и о р  к р   д
  б  р е м  
  ф унк ц и ю  -     с и гна  л
 
  ра  зр            ы   ы  1 23  по р я д  к а  и    на ом ал ьн ый    си г на л   в пр е   д ел а х
 в о про с  е с ли п ояв ля ют ся  р  а  з р  в ы вы    и с и           г н а  л                          в ы  х од  и т  хар а м к и
                                                 ун а с   е с т ь а  л ьф а  -  хо  р  о ш о
  2  ал ьф а        пло хо    
  з  а л ь ф а  на в е р зх  и  п р я  м а  я  ли ния смер  т ь
   п оп р  о б  у    й т е в р ос ии   сд е ла  т  ь та к о й  п риб ор   и  е ще
                                                
  
                                                                                                                                                                         
                                                                                                                                                                             

No comments: